Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 10:10:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK BUG 02 | ||
Typ | Ekolot KR-030 Topaz | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3225 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 6 / 0 / 0 | 600 |
Vzlet [S / Z / D] | 10:10:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 200 | 200 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 10:17:00 | 10:17:03 | ANO | ANO | GND - 3500 | 579 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 10:19:29 | 10:19:28 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 577 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 10:24:55 | 10:25:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 553 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 10:28:34 | 10:28:35 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 632 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 10:29:41 | 10:29:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 663 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 10:34:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 10:41:06 | 10:41:26 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 1131 | 55 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 10:43:10 | 10:43:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 1007 | 73 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 10:45:43 | 10:45:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 985 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 10:49:29 | 10:49:46 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 944 | 64 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 10:53:51 | 10:53:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 841 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 10:57:09 | 10:57:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 752 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 10:59:57 | 11:00:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 713 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:02:22 | 11:02:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 771 | 46 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 11:07:52 | 11:08:01 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 620 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:10:13 | 11:10:30 | ANO | ANO | GND - 3500 | 671 | 64 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 11:13:02 | 11:12:50 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 749 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:16:48 | 11:16:59 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 864 | 82 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 11:19:00 | 11:19:05 | ANO | ANO | GND - 3500 | 711 | 100 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |